+420 604 617 279 (po-pá 9-17 hod) +420 604 257 328 (po-pá 9-17 hod)
Menu
cms

Dobrý den,

Vítejte  v eshopu alhambra.cz. Pokud jste tady poprvé, rádi bychom Vás seznámili s naším e-obchoďáčkem.

 

Pokud přicházíte do klasického kamenného obchodu nebo dokonce do obchodního domu, určitě je někde na začátku plánek. My tady nemáme plánek ve stylu mapky, ale máme tady jednotlivá oddělení. Základní oddělení jsou podle zboží – takže svítidla zvlášť, nábytek zvlášť, sedací soupravy zvlášť. Pokud se chcete podívat podle stylu, je přesně pro Vás určeno oddělení Bytový styl. Pokud hledáte hodiny, vázy a podobné drobnosti, zkuste Bytové doplňky. Jestli jste zapomněli koupit dárek někomu, kdo má narozeniny a oslavu už za tři dny, doporučuji Skladovky či stále více oblíbený Dárkový poukaz. Jestli číháte na výhodný nákup, tak Vaše oddělení je Akce měsíce. Když se chcete podívat, co vše děláme a můžeme poskytnout, najdete informace v oddělení Služby, Realizace, Design blog a Katalogy. Každá kategorie má  své další řazení (podle výrobců, cen, materiálu, stupně krytí, povrchové úpravy, další podkategorie zboží…).

 

Náš e-obchoďáček je určen a nastaven pro konečné zákazníky (ať už z řad fyzických osob nebo firem). Budete-li nakupovat zboží pro další prodej, kontaktujte nás předem, vyhneme se společně případným nedorozuměním, která by v tomto případě mohla nastat.

 

V našem e-obchoďáčku můžete procházet oddělení napříč, jak chcete a pokud zatoužíte po nějakém zboží, můžete si ho rovnou přihodit do koše (košík-vozík u nás je bez žetonu a kolečka mu nedrhnou). Koš je vpravo nahoře a vybrané zboží se tam z prodejní plochy po kliknutí na „Přidat do košíku“ přesune.  Pozor –pokud je k dispozici jen jedna položka, může i další návštěvník položku přidat do svého koše, ve finiši bude záležet na tom, kdo dokončí objednávku jako první. To se vám v obchodě běžně nestane. Poté, co si do košíku vložíte vše, pro co jste se u nás rozhodli, včetně výběru velikosti (třeba u stolků) a barevného provedení (svítidla), přejděte k dalšímu kroku. Pokud máte slevový kupón, slevový kód nebo kartu Sphere, zadejte požadované číslo do políčka a konečná prodejní cena se ihned přepočítá. Pozor - stejně jako v jiných obchodech se slevy nesčítají, bude Vám přiřazena sleva, která je z Vámi zadaných nejvyšší, tedy pro Vás nejvýhodnější.

 

Protože potřebujeme vědět, jak se jmenujete (buď abychom Vám zboží mohli připravit k převzetí nebo poslat dopravcem na určenou adresu), čeká Vás v dalším kroku vyplnění kontaktních údajů. Věnujte prosím pozornost hlavně telefonnímu číslu, mailové adrese a číslu Vašeho domu. Drobné chyby v adresách umíme odfiltrovat, ale dovolat se na chybné číslo dá větší fušku. Jednoduchá kontrola, že jste zadali správně mailovou adresu: prakticky ihned po dokončení objednávky Vám přijde potvrzovací mail (případně se podívejte, jestli nespadl do spamu).

 

Kam a kdy budete chtít zboží doručit? Máte několik možností. Doručujeme prostřednictvím GLS (běžné velikosti balíkových zásilek), TOPTRANSEM (paletové zásilky, rozměrnější balíky, zásilky obsahující více krabic na jednu adresu) a přímo výrobcem (české sedací soupravy). Při přebírání zásilky můžete být vždy požádáni o doklad totožnosti (stejně tak i při platbě kartou kurýrovi GLS nebo Toptrans - jestli je platba kartou možná, záleží na jednotlivých dopravních společnostech). Pokud jste právě na odjezdu mimo adresu, kam budete chtít zboží dodat, připište prosím tuto skutečnost do poznámky - stejně jako informaci, že např. v pátek Vás náš kurýr v zaměstnání nenajde, protože pátky trávíte na jiné pobočce. Naplánujeme dodání tak, aby proběhlo k Vaší spokojenosti.

Nezapomeňte tady zaškrtnout  že souhlasíte s obchodními podmínkami. Jinak Vás systém nepustí dál…

 

Nyní se dostaneme k naší pokladní, která, ač není na lidi nepříjemná, se vyznačuje tím, že u ní nikdy nestojí fronta. Vy už víte, kolik budete platit, teď jen zbývá vybrat si, jakým způsobem. Pokud sedíte doma u počítače, první z možností je platba kartou ihned při objednání. Když vyberete tuto možnost, dojde k úplnému dokončení objednávky teprve ve chvíli, kdy dokončíte platbu kartou. Vy už nebudete muset přemýšlet o tom, jak zaplatíte, my okamžitě uvidíme, že nám peníze opravdu přijdou a můžeme v nejbližším pracovním dnu zboží odeslat na Vaši adresu (pokud je skladem) nebo ho nechat připravit ve skladu výrobce (u každé položky je jedna z těchto možností uvedena). Zboží vyráběné pro Vás na zakázku (opět – u položky je uvedeno) v takovém případě zadáváme v tomto okamžiku do výroby.

Další možnost je platba převodem. Na tuto variantu je pak nutno nezapomenout, pokud platbu neuděláte ihned po objednání. Zboží odesíláme, zadáváme k přípravě u dodavatele nebo zadáváme do výroby ve chvíli, kdy nám platba přijde na účet. Pokud nám pošlete konfirmaci o platbě z Vaší banky, budeme rádi, vše se tím urychlí.

Variantou další je platba na dobírku. V případě tohoto výběru naši pracovníci po objednání ještě namátkově ověřují, že skutečně bylo zboží Vámi objednáno a že nejde o případný hloupý žert či pomstu. Pokud jde o zboží ve vyšší hodnotě (případně větší množství kusů ve vyšší celkové hodnotě), můžeme po dohodě požadovat v takovém případě zálohu, stejně tak požadujeme zálohu u všech objednávek zboží, které se vyrábí na zakázku pro konkrétního zákazníka. U položky je taková skutečnost vždy uvedena.

Jestli si chcete zboží vyzvednout přímo v našem skladu, je to možné po úhradě zboží. Ve skladu není možno platit hotově ani kartou. Při převzetí budete požádáni o doklad totožnosti.

 

Tak – hotovo? Po způsobu platby uvidíte rekapitulaci – co objednáváte, jak to bude doručeno, kolik to bude stát Kč (nebo EUR, můžete si nahoře přepnout měnu), kdo a na jakou adresu objednává. Pokud je vše v pořádku tak, jak jste si v průběhu objednávky vybírali, nezapomeňte Potvrdit objednávku, jinak byla veškerá Vaše snaha k ničemu, objednávka by se do našeho systému nedostala tam, kam má.  

Vpravo dole nabízíme možnost rady přes chat. Pokud si s něčím nevíte rady, napište, odpovíme obratem nebo ihned, jakmile budeme online (věnujeme se také zákazníkům na showroomu).  

A teď už nám zbývá jen poděkovat, že jste si vybrali zrovna nás a námi nabízené zboží, které pro Vás vybíráme na designových výstavách.

 

 

Doručení zboží  

Když něco objednáváte, určitě Vás zajímá, kdy zboží dodáme. Chcete vědět, jestli je zboží u nás na skladě nebo jestli na zboží budete čekat a jak dlouho? Základní informaci o rychlosti, jak Vám můžeme dodat konkrétní položku, uvádíme vždy v řádku Dostupnost, vpravo od hlavního obrázku. Zboží máme buď skladem (ve skladu v Praze), pak zboží odesíláme v závislosti na platební podmínce v nejbližší pracovní den (případně připravujeme k osobnímu odběru), může být připraveno u výrobce nebo našeho dodavatele (pak dodáváme dle uvedeného termínu) nebo se jedná o výrobu zboží na zakázku – zde záleží na počtu zadaných objednávek u konkrétního dodavatele, termín dodání by však neměl překročit lhůtu zadanou v dostupnosti. Objednané zboží přichází pravidelně do našeho skladu na Praze 9; pokud nemáte nastavený osobní odběr, odchází k Vám prostřednictvím přepravce GLS nebo TOPTRANS nejpozději následující pracovní den.
Dostupnost zboží se může měnit (běžná dostupnost je např. 2 týdny, ale jde o nové zboží, které se bude prodávat až za měsíc, proto u takových položek uvádíme pod řádkem Dostupnost ještě Datum dostupnosti, kde je skutečné datum, kdy se zboží bude prodávat. Stejně tak se může stát opak - zboží běžně prodáváme, ale přijde zákazník a vykoupí výrobu na nejbližší tři měsíce - pak je v datu dostupnosti skryta informace, kdy budou k dispozici další kusy. Doporučujeme v takovém případě neponechávat objednání až těsně na uvedené datum dostupnosti - mohlo by se stát, že rychlejší zákazníci vykoupí další výrobu....

 

Cena dopravy

Pokud objednáte zboží v hodnotě 3000 Kč a výše, neplatíte dopravné, balné ani poplatek za dobírku (v případě výběru této varianty).

Zboží si u nás můžete vyzvednout osobně (pak platíte skutečně jen cenu zboží) nebo Vám jej můžeme poslat. Prosíme, pokud si zboží objednáváte s tím, že si jej vyzvednete, odeberte si zboží co nejdříve po obdržení výzvy k odběru, pokud možno do dvou týdnů.
Když si objednáte zboží, které má přijít za týden a druhý den po objednání zboží odjíždíte na měsíc na dovolenou, je lepší do poznámky připsat, že budete chtít zboží převzít až po měsíci, umíme se přizpůsobit. U větších položek – sedací soupravy, zboží na paletě – dodává náš přepravce v souladu se svými obchodními podmínkami za první branku nebo první uzamykatelné dveře domu, řidič jezdí sám. Pokud potřebujete výnos do patra (či do vyšších pater, bez výtahu), umíme tuto službu (zpoplatněnou) zařídit, když si ji objednáte předem. Taková služba znamená, že buď na místě bude Vámi zajištěný silák, který pomůže řidiči (tedy objednáváte a platíte u nás jednu pracovní sílu) nebo námi zajištěný silák přijede už s řidičem-silákem (objednáváte a platíte dvě pracovní síly, lze využít pouze v pracovní dny).